Pyjamas

Ledig dag o kjol och skjorta åkte på 😃 när man jobbar som sjuksköterska går man mest runt i "pyjamas " hela dagarna. 😂😂 så idag var jag lite sugen på nått annat än mjukis och läst hängande 🙈😂


Känner mig lite over dressd här hemma med små killarna, men bjuder på det hihi.

Hålla alla tummar och tår! För imon ska vi försöka ta oss till Kivik och sova på spa ✊🏼✊🏼✊🏼 blir barnen sjuka denna gång med ger jag upp!! 

Eskil ska till mormor och morfar - själv! Vilket han poängterar väldigt tydligt! Själv mamma utan er!!! 

Abbe ska ge sin fadder tillika bästa tant Anette en utmaning ❤ men kommer de två fixa galant 😘😘 

Några timmar till sen tar vi fredag med mannen i huset, får nypa mig i armen ibland för o fatta att jag inte drömmer! Vi har ju fredags feeling 👏🏼👏🏼😃 

Höres och störes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0