Tandläkaren

Jaha igår var det dags för den årliga tandbesiktningen, jag gick igenom med bara nån enstacka tvåa. Men gud vad jag inte gillar dessa besök! Att de nu hade nån jäkla ultraljudsstråle som lät som en borr och isade ner i tårna för att ta bort tandsten med gjorde inte saken bättre. Sen skulle hon polera de stackars tänderna, med nån hötruckstvätt!!! Hade för fanken vatten överallt och typ inget tandkött kvar, men fina blev tänderna tyckte tandhygienisten... Skönt att det är ett år till nästa gång nu!! Fick bli en springrunda med syster efter detta för att återhämta sig! Kidsen lämnade på dagis, de stora som pepparkakak och den lilla som tomtenisse... Eskil har tjatat om pepparkaksdräkten hela veckan så idag kunde jag inte säga nej längre och hjälp vad stol han var, med mössa och allt. Nu hoppas jag bara att de andra barnen inte är dum mot honom, eller att de äter upp honom.... Några timmars jobb sen tar vi helg! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0