Tag sedan

Har varit några dagar (läs en vecka) tyst här på bloggen. Semester i onsdags och då bara massa mys hemma med killarna innan jag på kvällen tog tåget mot götet. Men så tråkigt att åka tåg själv... Men upp kom jag, tog in på first hotell G och sov så där, bo på hotell själv är inte min stil. Efter en natt där och hotellfrukost på det stuvade jag in mig i en spårvagn och kom fram till cancercentrum syd. Där blev det 5 timmar av föreläsningar och erfarenhetsutbyte som var väldigt givande och intressant. Så nu har man cytostatika körkort ;-) Lite shopping i Nordstan provade jag på innan tåget gick hem, men hittade inget vettigt att köpa... Ledig fredag sen, men tandläkare för Eskil och sen bara allmänt bråk mellan killarna. En lugn kväll och lördagen var lika lugn den, så skönt. Söndagen blev det en tur till Spjälkö och sen bara lugnt och igår bakade vi bullar och blåste såpbubblor, så nu laddar vi de 4 sista dagarna innan jul! Ha en fin tisdag! Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0