Blir tokig!!

Jobb igår, sen lugnt. fick hem en jätte fin tärnklänning... den gick dock inte att stänga och inte på grund av storlek utan för att den var fel sydd, så surt!! Men nu har vi beställt en annan modell så nu håller vi tummarna för den! Jag blir tokig på dessa tidiga mornar!!! Eskil ropade in mig kvart i fem i morse vilket han gjort de senaste veckorna, och är han vaken så är han vaken, och givetvis så vaknar ju Abbe om han hör att det är lite aktivitet i huset. Vet verkligen inte vad vi ska göra för att vända denna sjukt tidiga tid!!! Försökt med läggning senare men då blir det ju bara mer gnäll dagen efter för upp vid fem ska de visst ändå! SUCK!!! Imon är jag ledig (tvingad av landstinget som har hittat på en egen helgdag) och då blir det bara hemma mys innan jag åker till Götet vid halv fem, slut träff på cytostatika körkort kursen jag gått på torsdag. Men nu tisdag och massa jobb med ett huvud som vill sova!! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0