Nästan i mål!

Tack bästa pappa för hjälpen i slänten igår! Nu ska det stampas och jämnas till några dagar sen ska det på gräs! Så jäkla bra blev det!. Ikväll ska jag starta operation få bort jord hög.... inte helt spikat taktik än. Med tanke på att slänten skulle kostat oss cirka 18 000 kronor och jag istället typ har gjort den själv, tycker jag allt att jag är värd en liten belöning, så blir nog ett par nya rullskidor här nu snart! Men som sagt jord högen ska bort!!! Igår åkte Eskil till Öland, är minsann lite tomt här hemma med bara en kille att leka, busa och mysa med. Men i morgon drar resten av familjen med till Öland så ska nog överleva och innan dess bara massa jobb ändå så tiden flyger nog fram. Ha en bra onsdag, höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0