Bra start

Igår var en bra start på veckan, hyfsat lugnt på jobbet, bad i långasjön, personligt rekord på 5 km, lugn kväll och hyfsat lugn natt. Trotts detta ville min kropp absolut inte gå upp ur sängen idag!! Den är inte van vid jobb och super tidiga mornar, men den vänjer sig nog. Nu på plats på jobbet för att kicka igång denna tisdag, blev lite konstig start, Eskil som aldrig är ledsen när vi lämnar på dagis började gråta när jag vinkade hej då. Vet inte om det var för att han och jag bråkade lite på morgonen, men känns lite knas i mamma hjärtat framförallt då man inte är van att han blir ledsen. Så just nu längtar jag till fem då jag får pussa och krama om honom. Ha en bra tisdag! Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0