Underbart

En underbar helg spenderades på lalandia med familjen ❤️ barn och vuxna lika nöjda som de var trötta när vi åkte hem i söndags tror jag 😂

Bodde i stugor med brant stege upp till ett loft, Eskil ville klättra upp hela helgen men fick inte för "dumma" mamma o pappa. Sista morgonen (söndaga kl sju) gjorde han det ändå, vilket slutade med att han trillade ner, stukade foten och bet sig i tungan... Så kan det gå!

Annars en toppen vistelse, så mysigt o få hänga med de käraste man har ❤️. Att våra killar avgudar vatten gjorde allt bara roligare!

Abbe fyllde ett i söndags så nu är han stora killen! Fattar inte vart tiden tar vägen. Han är ett och om en vecka börjar jag jobba! 🙈

Abbe började inskolning på dagis idag och det gick bra tycker jag. Nu i början är jag eller R med, på fredag blir det att lämna några timmar. Så håller tummarna ✊🏼

Kör första natten i växasängen för Abbe med, än så länge är han kvar i sin säng!

Höres och störes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0