Slut

Jaha då var mamma ledigheten slut, för denna gång och för evigt 😂 några veckor/ månader lite då och då blir det, men inga fler barn!

Ska bli kul o börja jobba imon, samtidigt som jag har lite lätt ångest över att vara ifrån killarna 🙈 men kommer bli bra det här ☺️😃

Kunde startat bättre dock, plockade ihop mina saker som behövs imon, inser att jag inte hittar mitt passerkort tillika kortet jag måste ha för att ta mig in i journal system m.m!! 🙈🙈 efter vänt ut o in på varje låda i huset inser jag att det kan ligga på Gyön, skickar ut stackars pappa i mörkret och mycket riktigt där var det 👍🏼 får det imon fm 👏🏼 så nu slipper jag funderar på det i natt i alla fall.

Haft en mysig dag, Abbe på dagis 9-14 (gått jätte bra) och jag o Eskil har bara lekt och myst runt den tiden. Eftermiddagen blev mer lek, musik och lekplatsen. Blev lite sugen på att kanske spela lite gittar igen, var sjukt länge sedan men hade varit kul o sjunga o spela lite med killarna, de båda älskar sång o musik. Får fundera lite o se hur jag gör? !

Lite träning med syster har med hunnits med, både hon o jag är lite lätt tränings anti för tillfället men bättre lite än inget alls 😃😂

Höres och störes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0