Upphittad

* jackan är upphittad, R hade glömt att han killat fast den bakom Abbes bilstol för att rädda klädseln på framsätet....
* fått tid på läkarhuset på fredag för o kolla en lymfkörtel i ljumsken som nu typ har försvunnit, körteln alltså inte ljumsken! ....
* fått ett oroligt sms från världens bästa kollega som tyckte jag såg trött ut i dag o ville kolla så inte jobbet tynger mig, sömnlösa nätter tynger mig just nu....
* alla adventsgrejer är uppe plus fixat killarnas adventskalender, julen kommer visst tidigt iår.. 🙈
* efter en veckas tränings uppehåll ska jag imon kväll försöka få ändan ur röven o springa en sväng.
* ikväll kollat bonde och förundrats över alla märkliga människor!

Mitt liv i punktform 👍🏼😉



Höres och störes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0