Aldrig som man tänkt sig...

Jaha Gyön gick åt fanders! Inpackade och börjar köra, så kräker Abbe i bilen och vi fick vända i applakärr.. Tyckte redan på morgonen att han var ovanligt slö, ville inte riktigt öppna munnen. Inget mer kräk efter det och han har ätit lite lätt tuggad mat med god aptit. Antagligen biverkning av mpr vaccinet förra veckan...
Så jäkla typiskt att det alltid är nått när vi planerat något 😔 börjar bli lite trött på dessa ensamma helger.

Sen har jag lyckats få en svullen lymfkörtel i ljumsken så jag vågar inte träna riktigt och den retas med mig så fort jag rör mig.... Är lite gnälligt här hemma idag helt enkelt 😂😂

Men snart leverera bästaste syster shuchi så lite ljus i tunneln finns minsann 😃👏🏼👏🏼

Han en bra lördagkväll! Höres och störes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0