Omstruktureringar

Är fastanställd och har ett jobb jag älskar, både kollegor och arbetet i sig. Nu ska det omstruktureras och vi blir dygnet runt verksamhet. Vilket i min smak hade varit dröm jobbet om så där tio år när barnen är större... 

Detta innebär att jag åter igen måste in i jobb sökar karusellen, suck ! Jag som trodde denna mamma ledighet kunde få vara lite lugn utan jobb hets. Det tråkigaste är att hittar jag nytt jobb behöver jag nog börja jobba i höst , vilket jag inte tänkt. 

Men men allt löser sig, jag sitter inte i sjön. Har ju ett jobb om inget dagtid dyker upp. 

Annars är huvudet upp o fötterna ner. Köpt ny bh idag. Så sjukt tråkigt plagg, mycket pengar för lite tyg och för små bröst för att den ska hjälpa till nått 🙈 mest en nippel hider😂😂

Höres och störes. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0