Bad

Idag blev det en förmiddag på Spjälkö, lika mysigt som vanligt ❤️ gick en sväng ner till vatten och självklart skulle Eskil bada 😂 20 min sebare lyckas jag få upp honom . 

Eftermiddagen bestod av två gnälliga barn så till slut tröttnade jag och satte båda i vagnen och sprang en runda! Gick toppen. Abbe somnade o Eskil satt snällt o kollade o hejade på mig. Var lite tungt men gick bra ändå ☺️☺️ 

Sen kom bästa mamma/mormor och följde med på trivselkväll på dagis. Där blev det magnet lek, rita på marken och leta insekter för att sen avslutas med fika 😃 mysigt och lagom 👍🏼

Nu sover Eskil men Abbe tok varm och jätte orolig. Så nu får det bli ett försök o söva honom i vagnen ute.. 

Höres och störes. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0