Huvudbang och Sweden rok

Igår var då dagen med stort D här, det var dags för Sweden rock och Qeen🤘🏻🤘🏻 

Så sjukt taggad och pepp, ända tills Abbe startade dagen med att trilla ur vår säng och få lätt hjärnskakning, men efter koll hos doktorn och han skulle bara observeras så kunde jag dra iväg ändå . 

Tusen tack till alla barnvakter igår som gjorde detta möjligt! Var sinnessjukt bra konsert med Qeen, tänker jag på det får jag fortfarande gåshud 😎🤘🏻🤘🏻 

Borde må som man förtjänar idag, men då Abbe varit riktigt dålig med hög feber och bara sovit och klängt på mig så har jag inte hunnit känna efter 👍🏼 blev en tur till doktorn även idag men han sa vi bara skulle avvakta så det är det vi gör nu. Tycker han verkar lite piggare✊🏼✊🏼 

Men Astrid Lindgrens värld imon är inställt! 

Höres och störes. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0