Nett

Denna underbara människa ❤️ kom igår eftermiddag och efter massa lek o bus med barnen drog hon o jag in till östersjö för o hänga på svärföräldrarnas balkong. Blev en supertrevlig kväll/natt. Dock lite mycket dricka så idag har jag mått som jag förtjänar 🙈😂

Blev en lugn förmiddag i skuggan då R o grabbarna drog in till farmor o farfar. Nett o jag snackade lite skit o bara var, så mys! Sen gick jag, R och Eskil på teater. Och Nett passade Abbe. Så underbart att ha henne i vårt liv ☺️ hade gått toppen bra o passa och Eskil gillade teatern (vi med) .

Sen blev det grill o mys innan Nett åkte vidare och vi la barnen.

Nu lite lugnt i soffan innan sängen kallar.

Höres och störes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0