Nu är det nära!

Nu är det nedräkning på riktigt 😃 imon kommer mina stora kärlekar hem. Som jag har längtar och vad tomt det varit här hemma! Men gått bra ändå. Abbe har varit ganska tillfreds ända tills idag då magen tvär vägrade på honom och han har haft så ont stackarn 😔 

Inte hört nått om akupunkturen och är så innerligt trött på att behöva jaga sjukvården!! Hoppas höra nått imon! 

Idag har jag inlett 60 dagar utan läsk, kakor och godis, fick ett ryck och kände att jag behöver en utmaning 😃 så nu är det bara 59 dagar kvar 😂 klarar jag det har jag lovat mig själv ett par nya skor 😉 

Nu ska jag sova så det blir morgon dag snabbt! 

Höres och störes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0