Frustrationen!

Frustrationen över att jag som sjuksköterska inte kan hjälpa mitt barn så han inte har ont i magen gör mig knäpp! Att man ska behövs jaga folk för att få hjälp gör mig ännu knäppare! Blir att ringa Sölvesborg i morgon o den jäkla akupunktur tiden! Om det finns några telefon tider, idag var de slut.... 

Hade han bara fått slippa magontet! Han är världens goaste unge när han inte har ont! Rullar från rygg till mage, puffar sig framåt med rupan i vädret när han väl hamnar på mage, sitter själv korts stunder och det roligaste som finns är att stå och gå, ser ut som
En liten häst när han går runt med våra händer i armhålorna 😂 

Som sagt måtte vi bara få hjälp med magen !! 

Höres ovh störes! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0