När man räknar efter..

Dop på lördag och jag har hela tiden tänkt att vi blir väl runt 30 personer inkl mig, Rikard och Eskil. Räknade efter ordentligt nu ikväll och då är bara gästerna 40 st 🙈 

Så ikväll har jag gjort 50 syltkakor och  en extra satts muffins, på torsdag får det bli en extra satts bullar och på fredag gör vi chokladbollarna. 

Sen på lördag blir det att pynta o slänga ihop en marängtårta :) 

Dagen för övrigt har varit bra. Hängt med syrran på fm, busat med Eskil och Lovisa i eftermiddag när R var med Abbe på akupunktur och sen avslutade vi dagen med bad och bompa mys i våra sängar. 

Nu har jag krupit ner jämte Abbe och ska stänga de gröna. God natt! 

Höres och störes! 


Den här mannen har föresten funnits i våra liv i 4 månader idag ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0