Kul igen

I ärlighetens namn var jag inte så pepp på jobbet igår, men efter en lugn förmiddag då jag hann skriva och fixa undan det jag inte hann i onsdags avlöpte en bra eftermiddag med förstärkning av världens bästa Birgitta. Så igår när jag gick hem o h tog helg var jobbet kul igen och det ska bli kul med ny vecka på måndag!😃


Igår blev det sim med syrran och jag fick ta mig sjutton in lite tre takt i andningen, avslutade passet med kramp i vaden och bastu. Sovit lite mer i natt så hoppas svärföräldrarna vill ta barnen hela natten i natt då vi har planerat Vera teatern och hotell. ☺️ 

Ha en go fredag! Höres och störes ! 

Innan klippning som sker i dag 👏🏼👏🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0