Villervalla

Idag  på förmiddagen smet jag och E till Svängsta för lite kaffe och lektid utan lillbrossan som ska ta allt E leker med 😂 var mysigt och välbehövligt för både E och mig. 

Sen blev det vila och vidare till stan och Villervalla. E behövde en vårjacka och ett par badbyxor och A fick en body. 

Lite kaffe och bus hann vi med hos farmor innan det blev hem o laga taco. Dagen avslutades med en cykeltur till lekplatsen och ute lek.

Nu sover killarna, A efter lite bråk, han somnade inte till flaskan idag och jag vägrade ta upp o vagga honom, tycker han kan somna själv med vår närvaro, han är ganska tung o vagga... 
Men jag fick se mig besegrad, efter 45 min bråk gav jag upp och tog upp honom, han somnade på 1 min.. 1-0 till A 🙈 

Nu snart lyxfällan och imon blir det Holje badet :) 

Höres och störes! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0