Då var vi fyra !

Så blev vi fyra till slut. 9 oktober bestämde sig Abbe för att komma till världen med en väldig fart:) från första Värk till han var ute klickade vi 4 timmar jämt. Av dessa 4 timmar var 40 min i bilen bort till Karlskrona, den längsta bilresan i mitt liv!! I lite mer än två veckor har vi fått ha vår lilla kille (eller ganska stor), dock måste jag erkänna att jag inte till fullo njuter, känns som om man går på nålar och bara väntar på kolik start! Igår såg vi tendenser, men lever på hoppet att det ska lugna ner sig! I morgon är det ingen vanlig dag, nej i morgon är det Eskils födelsedag!!! Två år har vi fått njuta av denna underbara kille, han är fantastisk :-) så snäll storebror och mysig till tusen, lite trotts i mellanåt men så ska det vara när man är två . Ett par timmar till sen väntar vi hem bästa sambon, och 4 lediga dagar tillsammans hägrar :) mys!! Ha en bra lördags kväll! Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0