Inte klaga...

Vet att jag inte ska klaga... Men jag måste, blir knäpp snart! Vaggar, vyssjar, hoppar, ger bröstet ! Inget duger. Abbe ålar , gråter, spänner sig o grejar :-( vi har nu hållt på så här i två timmar för andra gången i natt. Jag är så trött så jag vill (gör) bara gråta. Eskil ligger jämte och undrar vad som händer. Min energi finns snart inte mer, just nu vill jag lägga in Abbe i datarummet stänga dörren, krypa ner jämte Eskil , somna och inte vakna förens det är ljust.... Bara tanken ger mig dåligt samvete samtidigt som tillfredställelse! Blir nästan rädd för mig själv när jag blir så trött så jag inte vet vad jag ska ta mig till! Jag vet ska inte klaga! Men i natt måste jag !! Just nu suger det o vara två barns mor (men om några timmar är det ljust igen och då känns nog allt bättre hoppas jag) Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0