Utslag och skit

Fredag idag och snart helg, förhoppningsvis en frisk sådan! Igår var det doktorn med Eskil, kan inte riktigt säga vad det är för utslag, men penicillin i 10 dagar och remiss till hud skickas, hoppas denna kuren biter ordentligt på skiten nu!
 
Magsjukan snurrar fortfarande på dagis, är med hjärtat i halsgropen man lämnar sina barn där just nu, bara att leva på hoppet, får vi en omgång till säger jag upp mig som Madde och människa!

Helgen är oplanerad, R ska jobba imon eftermiddag och sen träffa lite kompisar, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, blir nog lugnt i soffan, kanske hyra en film :-)
Söndag får vi se om vi kan åka iväg på nått kul när vi är lediga tillsammans :-)
 
Hoppas ni får en bra helg,
 
Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0