Tröttheten den tröttheten

Om inte E börjar sova på nätterna snart så vet jag inte riktigt vad jag gör, jag blir nog knasig helt enkelt!!

Han sov bra mellan halv sju och nio som vanligt, sen var det gråt, bök och panik, fick komma in till oss, då blev han tyst men legat och bökat och sparkat och kört huvudet i sängavlen fram till klockan halv tre då han tillslut somnade lugnt! Känner mig mer som en varelse än människa idag!

Men bara att kämpa på, jobb till halvfyra och sen ledig imon! Men vad spelar det för roll pigg lär jag inte vara ändå :-(
 
Ja ja allt löser väl sig till slut!!

Ha en bra tisdag, vädret verkar vara med oss idag :-)

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0