En tant med hjälmen bak och fram

Vad gör man när man på hemvägen möter en tant som har cykelhjälmen bak och fram?
 
1. Tittar så mycket att man håller på att cykla ner i ån
X. Ropar efter henne att hon kanske borde vända håll på hjälmen
2. Börjar vissla och låtsas som inget alls.
 
I mitt fall blev det nr 1. Var mycket nära årets första dopp då jag inte riktigt kunde sluta titta, var bara tvungen och dubbel, trippel och kvadruppel titta om jag verkligen såg rätt. Såg hemskt obekvämt ut, men tanten såg nöjd ut ändå :-)
 
Tisdag idag och i morgon ledig dag :-) Tröttheten hänger som dimmor över mig och Rikard, Eskils nattsömn är kattastrof och nu går vi in på andra veckan, måtte han få lite normalt sömn mönster snart.....
 
I kväll vattengympa, får se om orken finns där:-S
 
Ha en goe tisdag alla fina.
 
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0