Vad gör jag för fel??

Igår var det en hektisk dag på jobbet, sen åkte jag och hämtade Andreas, tyvärr var det inte ultimat grillväder så att sitta på altanen var inte ens att tänka på. Fick bli att grilla ute och äta inne, men gott var det ändå. När R körde hem Andreas var det dags för bompa med E, trodde jag... Bompa blev ner röstat och fram åkte Pippi, vilken för tillfället är E:s största idol, är tjat om Pippi från morgon till kväll. När vi hade titta på nästan 2 avsnitt var det säng time (tyckte jag), det tyckte inte E som fick ett mindre sammanbrott när Pippi stängdes av. Efter cirka 10 min Pippi gråt fick R honom i alla fall i säng. Och nu till vad gör jag för fel!! För mig tar det allt ifrån 30 min upp till en timme att få E att somna, jag börjar bli lite smått trött på det. det som gör mig ännu tröttare är det faktum att när R lägger tar det cirka 10 minuter innan ungen somnar.... Så min fråga just nu är Vad gör jag för fel????? Torsdag idag och ny jobbdag, bara kämpa på, snart helg!! ¨ Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0