Tvärnit

Inte varje dag man får tvärnita på cykel för en igelkotten! Mitt på cykelvägen stod han och såg så nöjd ut, men söt var han :-)

Dagen började 03.00 när Eskil kom in till oss, därefter hade jag svårt att somna om då jag får så ont i ryggen av sängen för tillfället... Men sittandes nere i soffan fick jag någon timmes sömn i alla fall !

Nu är det jobb som nalkas.
 
Helgen har varit bra, var på Gyön fredag till Lördag och det var lika mysigt och gött som vanligt. Lördag kväll kom bästaste Nett, som jag saknar denna tjej mellan gångerna vi ses!!! Söndagen bestod av lite bus och mys i svängsta och sen lite inhandling till altanen, idag kommer möblerna !!! Jippi!!
 
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0