Jul uppehåll

Hej
Nu har jag haft ett juluppehåll, men är nu tillbaka igen.
 
Julen har varit allt annat än rolig, ett plötsligt dödsfall den 21/12 vände upp och ned på allt. Livet är grymt, ofötutsägbart och konstigt. På många sätt så orättvist att man bara vill skrika.
 
Men nu är himlen en ängel rikare <3
 
Förutom detta har julen kommit och gått, ett nytt år har börjat, och det inlededr vi med magsjuka,
 
Eskil är fortfarande inte frisk, så nu börjar jag misströsta :-( Men det löser sig nog.
 
Vabbat på förmiddagen och nu lite jobb till fyra, känns som jag inte jobbat på evigheter! Skönt att få vara igång igen, hade jag bara sluppit vabbandet hade jag varit ännu gladare!
 
Hoppas er jul och nyår var bra och att ni gått upp minst 3 kg
 
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0