Höst morgon

Idag är första dagen jag känt att hösten är på väg :-) Dimmigt och fuktigt men med ett löfte om snar upp solning och värme. Hade en toppen eftermiddag igår, friskvård på jobbet. En hel eftermiddag vid Långasjön med kanot paddling, bad och sol. Vilken lyx och få göra det på arbetstid:-) Väl hemma blev det lite tvätt, städ och träning innan det var dags och försöka få E i säng, inte det lättaste för tillfället..... 1 timme tog det innan han somnade vid tio i åtta! Att sitta på golvet jämte en pratande tvååring i 1 timme gynnar inte en hög gravid vill jag lova. Lever på hoppet att det går bättre i kväll. Första dagis dagen igår hade gått toppen, de sa att det var som om han aldrig varit på sommar lov, han skulle leka och greja med allt och inte en ledsen min , får se om det blir lika dant idag eller om det kommer ett bakslag, den som lever får se. Nu är det i alla fall fredag och med det nalkas helg, blir en lugn helg med massa bad och bus hoppas jag på. Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0