Länge sedan

Länge sedan jag skrve, men har varit så mycket med hus, jobb och magen;-)
 
Nu är vi i alla fall Korpadalsbor och trivs toppen, sakta men säkert fräschar vi upp lite här och var, men vi väntar fortfarande på soffa och matmöbler, så vill någon komma hem o dansa i vårt vardagsrum är det bara att hojta.
 
Jobbet är kaos, men jag kämpar på, snart semester....
 
För er som inte vet, så ska min mage växa, och detta iaktar vi med intresse :-)
 
25 har jag hunnit fylla, och som det tränings freak som jag är fick jag en boxnings säck och en crosstrainer, så nu har jag/vi ett fullutrustat gym på nedervåningen :-)

Hoppas jag skriver snart igen!
Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0