Godkänd

Del 1 på kursen är godkänd:-) Del 2 precis klar och inlämnad! Nu kan jag verkligen ta semester!

Igår var det en produktiv dag, for halva blekinge runt med syster o Lilla L och letade trädgårdsmöbler, slutade med att jag köpte dem på Jysk här i stan:-P

Efter ca 2 timmar av japanskt jätte lego har jag nu soffa och 2 fotöljer på balkongen- attans fint blev det.

Efter detta blev det städ av lägenheten, gardinbyte och kors itaket invigdes tvättstugan efter 7 månader:-) (har tvättat hemma hos mamma o pappa innan kan tilläggas hihi)

Som sagt nu är jag färdig pluggad, färdig städad  och färdig shoppad, vad fanken ska jag nu göra i nästan tre veckor ;-) ??

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0