Förvirringen är total!

Igår hade jag inte hjärnan med mig!

* Skulle hem till en patient, enda saken som skulle med var nyckel, vad glömmer jag? Jo NYCKEL!!

* På hemvägen missar jag vägen jag ska svänga in på.

* Väl hemma tömmer jag linsetuit, fyller på ny vätska och börjar gräva efter linserna, enda problemet: Jag skulle inte ta ut linserna, jag skulle sätta i dem!!

* Senare på kvällen, står och sätter upp håret efter duschen, tänker inte på vad jag gör så sticker en hårnål rakt in i tummen och ett mindre blodbad uppstår.


Kan nämnas att idag är tummen svullen öm och allmänt missnöjd på sin ägare!

Men det var gårdagen, idag är det en ny dag med nya möjligheter:-) Fredag och helg- Underbart!!

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0