Vasaloppet

Så har man åkt de 9 milen för 6:e gången. Sattsade på under 8 h, men det blev 8h och 30 min. Toksnöade de sista 7 milen så inte ultimata förhållanden, men alltid skönt att ha skiten gjord-
Ett år till nästa gång ;-)

Blev några härliga dagar i Kläppen efteråt, brädåkning och slapp!

Nu har en ny arbetsvecka startat och ångesten låg tät igår vill jag lova, som tur väl är har den dock släppt lite nu :-)

Blir kvar i Sölvesborg till 11 april, sen blir det Asarum en månad för att sedan spendera sommaren på Läkarhuset inne i karlshamn:-) Snart lyckats hanka mig fram ett helt år. 6 olika arbetsplatser på 12 månader, snacka om att vara flexibel :-P

Njut av solen, ha en bra dag

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Läsare

Du är min skididol!

2012-03-05 @ 21:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0