Ålen på drift

Började dagen med en simmtur, härligt tänkte jag. Hoppar ner i bassängen och börjar mitt träningspass, strax efter mig hoppar en lite äldre överviktig herre ner i samma del av bassängen. Inget fel med det!

Tills vi möts och jag som simmar med huvudet under vattnet fick mig en lite överaskning.

Man skulle kunna säga att ålen var lös! Hit och dit och kors och tvärs! Tycker inte att det är helt ok att simma med behagen utanför, man måste väl känna om något smiter?? Trillar ett bröst ut för mig så nog jäkla märker jag det och diskret försöker puffa in den igen.

Men inte denna herre, 25 min ålsim blev det för hans del (behövde den rastas måntro??)

För min del blev det 30 min blindsim.

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Therese

Hoppas han inte lämnade efter sig nått aularens!

2012-03-29 @ 15:53:55
URL: http://smameningslosating.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahah, tack för dagens harv darling!! Pussar

2012-03-29 @ 17:55:51
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0