Jag och den gula cyklisten

Brukar vara ute och gå nästan verje kväll, är ett så bra sätt att rensa tankarna:-)

Och varje kväll möter jag, blir omcyklad eller ser jag gubben på gul cykel. Han cyklar hit och dit, letar lite tomburkar och cyklar runt.

Kul att man har samma kvälls rutiner som en burkletande man i 60 års ålder på en gul cykel. Jag kanske borde ta o cykla med honom någon kväll, tycker han ser ganska ensam ut faktiskt. Men sammtidigt som jag tänker den tanken så kommer jag på att jag nog med ser ganska ensam ut där jag går i min ensamhet.

Han kanske som jag har valt att vara ensam de där timmarna, vem är jag att dömma egentligen??

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0