Ställt till det igen

Så har man ställt till det för sig igen!!

Sa upp mig från jobbet idag, var inte alls rätt jobb för mig. Har inte studerat 3 år för att jobba som en väldigt bra betald undersköterska, vill jobba med sjuksköterske sysslor!! 

Chefen var jätte snäll och förstod helt hur jag kände, har en månads uppsägningstid, men skulle jag få jobb innan dess så går det att lösas:-)

Så nu har jag 4 veckor på mig att hitta något annat jobb. Fan att jag alltid ska sturla till allt!! Så typiskt mig. Men jag hoppas vid gudarna att det kommer att lösa sig!!!!!!!!!

Har ni några jobb på lut så är det bara att höra av sig;-)

Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kkommer att fixa sig.

puss/mamsen

2011-09-08 @ 07:36:21
Postat av: Tess

Så länge det jobb känns skit så ska man inte vara där heller. Du kommer hitta det som passar dig. Puss!

2011-09-08 @ 23:23:38
URL: http://smameningslosating.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0