Borde veta bättre

Blivande sjuksköterska springer göteborgsvarvet med halsont och förkylning- inte så smart, men va fan har ju laddat för detta!!

Gick det bra? Svar Negativt, första milen gick jätte bra, men sen vid 16 km dog typ hela jag, men lyckades ta mig i mål och tiden stannade på 2 h och 13 min. Kunde varit mycket sämre, men är långt ifrån nöjd. Men kanske är det så att jag inte borde ha sprungit alls!!

En ny vecka har inletts, denna veckan är det dags för examination och opponering så min välförtjänta semester förra veckan är nu slut, blir också en del roligt som grillningar och lite så och på fredag är det sittning.

Hoppas ni haft en bra helg så hörs och störs vi!!

Kommentarer
Postat av: Coach

Du borde inte ha sprungit. Var rädd om dig tös.

2011-05-23 @ 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0