:-(

Till Minne av min älskade farmor, som gud i måndags kallade hem. Himmlen har fått en ny ängel, en ängel som jag saknar något otroligt!

Igår var hemsk, mådde skit. Lyckade ta mig igenom ett praktikpass men bröt totalt när jag hade slutat, var helt otröstlig hela vägen hem. Idag är det lite bättre, men tårarna rinner lite ibland.

Ändå tror jag inte riktigt att jag har fattat det, kommer nog slå mig med full styrka när jag kommer ut till gyön och där inte kommer att sitta någon i köksfönstret och vinka, ingen som sitter i köket och frågor om hon väckt mig när jag kommer ner på morgnarna.

Vila i frid älskade farmor, det är du värd. vi ses igen, jag lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0