Livet

Vet inte riktigt hur jag ska få ordning på mina tankar just nu.

Försöker se på det som livets gång, men det är svårt att acceptera i alla fall!

Jag ber inte ofta, men nu gör jag det. Ber för att min älskade farmor ska bli bra och få komma ut till Gyön igen, ber för att hon ska få tillbaka talet och all den värdighet som det innebär! Jag ber med hela mitt hjärta!

Jag vet att hon är gammal, att det är livets gång- men hon betyder så ofantligt mycket för mig så jag struntar i att hon är gamal och livets gång, vill att hon alltid ska finnas här hos mig!

Jag knäpper mina händer
och alla mina tankar till dig sänder.
Jag ber om bättring och ljus
och att du åter ska få komma hem till ditt vita hus!
Jag hoppas och tror
att du ska bli bättre kära farmor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0