Det gick

Ja men herre min gud det gick faktisk! Har haft Praktisk examination på sånt man ska kunna som sjuksköterska idag, trodde aldrig jag skulle klara alla sju- men kors i taket det gick!!

Var sjukt nervös, men tog det lugnt och metodiskt och som sagt- JAG KLARADE DET!! OSCE= check. Ännu ett steg närmare examen den 3 juni:-)

Praktiken är klar och godkännd, lite ledsamt att sluta faktiskt, har trivts super bra så nu håller jag alla tummar jag har för att jag ska få jobba där i sommar:-)

Nu väntar en skönt helg med inga måsten.

Höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Mikkelmiriam

A exceptional happy site!

2011-09-30 @ 12:08:12
URL: http://mikkelmiriam.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0