Skummt

Oj vad skummt, Varit i Lund lördag-söndag, när jag gick av tåget igår kändes det precis som vanligt, att jag hade kommit hem- bara varit på ett litet blekinge besök!!

Träffade Nett, gick upp till gamla lyan, och ännu skummare, mitt hem men nej inte mitt hem längre!! Föll snabbt in i gamla rutiner, jag med dator i soffan, nett som gör sig iordning för fest. Allt var som vanligt men ändå inte!!

Träffade Frida, gick på jul konsert (vi gick i pausen, behövde prata med än jula), drack vin, bakade lussekatter, pratade en massa- allt var som vanligt, men ändå inte!!

Men trots skumm kännsla så har det varit en toppen helg! Mys med systeryster och visan i fredags och sen bästa frida och nett igår och idag!

Men känns bra att vara hemma i karlshamn, har haft lite adventsfika med trevligt folk:-) Nu kurar jag i soffan och ska ta mig ett glas rött, bara för att jag kan!!

Höres och störes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0