Onsdag mitt i veckan.

Första veckan som jag bara jobbar- kvällarna kan jag ägna åt precis vad jag vill:-) Känns jätte märkligt men skönt!!

Sista föreställningen var i lördags, det gick urbra, vi avslutade verkligen med flaggan i topp, underbar publik och ett strålande väder:-)

I söndags var jag på brunnsloppisen och sen njöt jag bara av en ledig söndagskväll.

Imåndags var det intervju, jag ska provjobba veckan efter jag slutat i ronneby:-)

I måndags blev jag även stolt moster till en liten ursöt Lovisa, längtar så att få träffa henne (och föräldrarna)

Onsdag redan och snart helg, tiden flyger fram!!

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Tess

Åååh! Grattis till provjobb också! :D

2011-08-03 @ 15:56:49
URL: http://smameningslosating.blogg.se/
Postat av: Anonym

sATSA På EN KARRIÄR IBNOM FGFGFKGFFörlåt men jag älskat ditt väsen.

2011-08-07 @ 00:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0