Länge sedan

Var ett tag sedan och det har hänt grejer. Rättspsyk är historia, chefen där var helkonstig så till slut sökta jag annat jobb som jag också fick, ska börja jobba på dett privatägt demensboende i Arlöv på måndag. Kankse inget jätte roligt jobb, men det är ett jobb, bra betalt och bra arbetstider:-)

Att vara tillbaka i Lund är jätte skönt, här är allt som vanligt, Bort fortfarande en blond och en brunett i lägenhet 1103 på kämnärsvägen, ända skillnaden är att det är jag som är blond och det är Nett som är brunett:-)

Denna vecka har jag semester, bara njuter av att bara vara!! Frida har flyttat upp till Niklas och det ska bli så härligt att bo så nära henne.

Mia, Jonas och Lovisa flyttar på Lördag (inte så roligt), kommer sakna dem en massor, men det är ju inte jätte långt till Blekinge så får väl åka och hälsa på!!

Nej nu blir det pajlagande.
Höres och störes!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0