Oj vad gott

Blev en halvdag i skolan idag, jag och Annika gjorde det vi sa att vi skulle hinna med idag och därefter tyckte vi att vi kunde vara värda att få gå hem lite tidigare:-) 

Det blev mycket bra för mig då mina matlådor började sina, så nu har jag tre nya lådor och en mage full av köttfärspaj! Mätt och belåten och gott var det.

Idag är det annars tvättning som står på schemat, innan dess får vi se vad som händer.

Måste bara nämna examensarbetet igen! Det käns så bra! Vi har kommit långt och det rullar på, är super glad att jag jobbar med Annika, en person som kompleterar mig bättre i en pluggsituation tror jag inte finns:-)

Hoppas ni har en bra vecka! Höres och störes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0