Fäktning och barnvagns-jakt

Söndag kväll igen, har haft en ur bra helg, började med utgäng i fredags. Slager på Helsingkrona är aldrig fel:-) Sen bar det till karlshamn igår morse för en dag av teaterrep och fäktning. Efter detta åter hem till Lund och smörgåstårta och mys med syster och svåger, var ju kära systers födelsedag!

Idag blev det sovmorgon- sååå skönt!!! Efter det barnvagns-jakt och sen en skönt eftermiddag med sollapande och en god bok.

Nu ikväll har jag och kombon invigt min grillsäsong (Nett hade grillat innan), helt klart en bra helg helt enkelt!!

Det som inte har varit så bra är att Min älskade kanin inte orkade vara med längre! Igår somnade han in i sin bur stilla och lugnt med utsikt över havet, han kommer alltid att finna hos mig. Även om han "Bara" var en kanin så var han min älskling, han betydde så mycket för mig!!

En ny vecka inleds med ännu mer examensarbete!!

Höres och störes
R.I.P!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej lilla ninen!:( Han har hängt med länge! Tänker på dig darling! Puss

2011-04-14 @ 22:25:29
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0