Oj vad jobbigt!

Tisdag idag, med andra ord spring dag. Gick upp vid halv nio och gav mig ut i solen- Men gud vad jobbigt det var, min kropp skrek stanna hela tiden under de 7 km jag plågade mig igenom. Det är så trist att springa när det är så jobbigt!! Men ganska skönt nu när det är gjort:-)

Har ganska ont i kroppen för övrigt, trädgårdsarbetet i söndags börja ge sig till känna, men det är gött ska kännas att man lever.

Ganska slapp vecka och det är skönt, på måndag börjar en ny kurs som inkl praktik i 9 veckor och då blir det ingen vila minsann!!

Ska ner till stan en runda i eftermiddag och köpa lite biljetter men annars blir det bara lite plugg.
Höres och störes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0