Meningslöst

Har reflekterat lite över livet idag. Är det meningen att det ska vara så här? Man har en ledig dag, jag vaknar drar mig lite i sängen och sen gymmet. Pluggar några timmar, äter och slöar framför tv:n för att sen slöa med en Bok. Går en sväng kommer hem och äter och kommer nu att slöa framför tv:n tills det blir dags att sova!

Vad är det för liv egentligen? Ska det inte innehålla mer, eller har jag missat något? Känns som tiden går men jag gör inte ett skit vettigt med den!!

Vad går livet ut på egentligen? Jag tror inte jag har fattat, kommer man någonsin att fatta det?
Höres och störes

Kommentarer
Postat av: Läsare

Meningen med livet är att kunna unna sig sådana dagar!

2010-09-16 @ 22:25:49
Postat av: Madde

Tack!

2010-09-17 @ 15:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0