Fört fort.

Längtade som en galning till i fredags- fredag kom och gick och nu sitter jag här och det är söndag. Tiden går för fort, nu kommer jag att börja längta till nästa fredag och allt bara går runt runt runt!

Igår var en lugn lördag. Vaknade vid sju, bakade frallor, tog en riktigt lång och god frukost med ring så spelar vi (haha), fram med symaskinen och började sy på en tunika/tröja/klänning, ut till Nova med Mia och Jonas- spenderade några timmar där och inhandlade ett par skor. 

Sen hem och fortsätta sy innan jag gick ut till Mia och Jonas i ösregn för att agera chaufför när dessa två skulle ut o svira. Hem o kolla Tv och sen hämta samma två vid halv två. 

På det hela taget en ganska bra lördag, idag har jag sprungit och nu får vi se vad rästen av dagen har att bjuda på:-)
Höres och störes!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad jag saknar dig min vän! Puss

2010-09-13 @ 08:29:59
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0