Vilken skit morgon.

Klockan ringer 05.50, det regnar ute, jag cyklar till sjukhuset- kommer dit och ska låsa cykel skrället, vad händer? Jo nyklen till låset går av i låset och där står jag kl 06,20 med en olåst cykel utanför blocket.

Upp på avdelningen lämna maten, skriva på tavlan att jag blir lite sen och sen cykla i skit vädret hem- väcker Nett och får låna hennes extra lås (världens bästa kombo har jag), ut igen och cykla ner till sjukhuset, Dy blöt och lite smått irriterad kommer jag således dit till slut och klan börja dagens pass 15 min för sent!


Dagen i sig har gått bra, tagit lite blodprover, kopplat lite dropp och planerat en massa! Halva veckan gått!!

Höres och störes


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Heja på Madelene kämpa på. Vi stöttar till 100 % Kram

2010-10-20 @ 07:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0