Vad är väl en bal på slottet!

Jo alldeles alldelse underbar! Vilken kväll igår, jag är så nöjd. Lugn förmiddag med mysbyxor o en god bok och en sjukt bakfull soffsurfare:-) Alltid kul när andra är dåliga hihi.

Sen ner till Frida o dricka lite vin och göra sig lite i ordning, har nog aldrig haft så mycket spray i håret, men blev ganska snyggt faktiskt, skulle lagt upp bilder men min dator vägrar:-(


Ett gott gäng, god mat, fina tal, bra underhållning, super bra band och en komplimang som värmde! Fötterna skrek av smärta när jag kom hem, men det var det så värt!!

Idag tog jag sovmorgon och sen en springrunda i ösregnet, resten av dagen tänker jag ägna åt att bara sitta inne och mysa!!

Hoppas ni haft en bra helg!! Höres och störes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0