Sitter i fingrarna

Fingrarna har bättre minne än man kan tro. Gjorde mitt första pass med ssk igår på praktiken, trodde jag skulle få gå efter o mest kolla men ack så fel jag hade! Men det gick ganska bra, tänkte vägra o koppla ett dropp på CVK men när jag väl började fixa o dona så satt det helt naturligt i fingrarna hur man gör:-)

Nu är det helg, och det är skönt, hoppas på en lite bättre vecka nästa, men annars är det bara o bita ihop- åtta veckor kvar! 

Helgen blir lugn, verkar som vi får en inneboende ett par veckor- men det ska nog gå bra, annars slänger jag ut honom hihi;-)

Varit på systemet idag och hämtat 5 flaskor favvo vin:-)!! Lite små jobbigt att bära hem dem, men bra träning- så nu kan jag dricka dem med gott samvete.

Höres och störes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ojojoj! du slår på stort darling ;) hihi. Sakna!! Puss

2010-10-15 @ 15:36:29
URL: http://maolinbaolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0